loading...

بهترین مراکز مشاوره ازدواج و روانشناسی

بهترین مرکز هیپنوتیزم در شرق تهران

moshavere بازدید : 28 دوشنبه 16 اسفند 1400 : 17:35 نظرات (0)

هیپنوتیزم را می توان یک درمان مکمل در دانش پزشکی برای بیماری هایی که درمانی ندارند دانست، در واقع هیپنوتیزم را می توان درمانی برای بیماری های روانی دانست که با ضمیر ناخودآگاه شما ارتباط برقرار کرده و سیستم ناخودآگاه بدن را تنظیم می کند، تا شما با استفاده از آن به شکوفایی ذهن خود برسید .

مرکز هیپنوتیزم در شرق تهران


مرکز ما به عنوان بهترین مرکز هیپنوتیزم در شرق تهران ، از بهترین دکتر های برقراری هیپنوتیزم استفاده کرده که در این زمینه تخصص و تجربه بسیار زیادی دارند، شما به راحتی می توانید به دانش این اساتید اعتماد کنید و خود را به دست آنها بسپارید.

هیپنوتیزم به صورت کلی به سه بخش تقسیم می شود، بخش یافتن چگونگی ایجاد ناراحتی ها و اختلالات است و اینکه چگونه آنها را از بین برد ، بخش دوم هیپنوتیزم مشخصا مربوط به نتایج هیپنوتیزم و فواید آن خواهد بود و بخش سوم را می توان به قضیه ها مسئله هایی ارتباط داد که در شکل عملی و علمی هنوز ثابت نشده اند .

رعایت پروتکل های درمانی مرکز هیپنوتیزم :


مرکز هیپنوتیزم در شرق تهران با توجه به اهمیت هیپنوتیزم برای بسیاری از بیماران و یافتن آرامش روحی با استفاده از این روش ، از پروتکل های درمانی کرونا به صورت دقیق و با شدت بسیار بالا استفاده کرده اند ، شما می توانید با خیال راحت در مرکز درمانی ما به معالجه بپردازید ، تمامی مکان ها و وسایلی که شما از آنها استفاده می کنید به صورت مکرر ضد عفونی شده و همه افراد از ماسک استفاده می کنند.

محیط آرام و زیبا :


محیط یک مرکز هیپنوتیزم از هر چیزی در مرکز درمانی هیپنوتیزم مهم تر است ، زیرا این محیط می تواند تاثیر بسیار بالایی در تاثیر گذاری هیپنوتیزم داشته باشد، مرکز درمانی هیپنوتیزم در شرق تهران 100% تضمین می کند که شما از بهترین مکان ممکن با آرامش فراوان با ما همراه باشید.

تضمین 100% درمان برای شما به همراه مشاوره رایگان:


متخصصان ما تجربه بسیار زیادی در زمینه هیپنوتیزم دارند و با توجه به این موضوع ما می توانیم برای درمان شما تضمین 100% را در مرکز درمانی هیپنوتیزم در شرق تهران بدون بازگشت بیماری ارائه کنیم ، همچنین شما می توانید در ابتدا از مشاوره های رایگان ما بهره بگیرید.

بیشتر بخوانید

هیپنوتیزم در تهران مرکز مشاوره روانشناسی

معرفی بهترین دکتر روانشناس در شرق تهران

moshavere بازدید : 32 شنبه 14 اسفند 1400 : 19:59 نظرات (0)

بهترین دکتر روانشناس در شرق تهران از چه خصوصیاتی برخوردار است؟همانطور که میدانید امروزه روانکاوی یکی از بهترین و موثر ترین درمان های جسمی و روحی بشر می باشد هست.

استفاده از خدمات روان درمانی و روانپزشکی به شما کمک می کنند تا کیفیت زندگی خود را در سطح بالایی حفظ نموده و با تنش ها و نگرانی های زندگی به شیوه ای درست برخورد کنید.

در این مطلب می خواهیم به طور مختصر و مفید به ذکر خصوصیاتی بپردازیم که یافتن بهترین دکتر روانشناس در شرق تهران را برای تان تسهیل کند.

ویژگی های بهترین دکتر روانشناس در شرق تهران


پیش از پرداختن به خصوصیات یک روانشناس مجرب، لازم است یک نکته مهم را گوشزد کنیم و آن برخورداری از توانمندی علمی و پژوهشی بالا است.

یک روانشناس خوب لازم است همواره اطلاعات خود را بروز رسانی نموده و هیچوقت دست از مطالعه و پژوهش در حوزه شغلی خود برندارد. این مورد به روانکاو کمک می کند تا با رسیدن به یک خودشناسی عمیق قادر باشد به شیوه ای اصولی مشکلات دیگران را درک و حل نماید.

حال شما را با ویژگی های بهترین دکتر روانشناس در شرق تهران آشنا می سازیم که عبارتند از:

صبور بودن
روانشناسان خوب عجله نمی کند! از آنجایی که ترک عادات ناسالم سخت بوده و با توجه به همکاری بیمار ممکن است مدت زمان زیادی طول بکشد، لذا یک روانشناس خوب باید با درک شرایط بیمار، قدم به قدم با مراجع همراه شده و به ساده ترین شکل ممکن به حل مشکلات و تعارضات بپردازد.

روانشناسی که شکیبایی و صبر کافی ندارد، قادر به ارائه خدمات درمانی با کیفیت نبوده و در برخی موارد حتی سبب بدتر شدن اوضاع برای بیمار خواهد شد.

دکتر روانشناس ؛ شنونده ای همدل و خیرخواه


روانشناسی که از خصیصه همدلی بهره مند است، توانایی خوبی در تشخیص و پاسخ به احساسات فرد دارد.

البته نباید این صفت را با همدردی اشتباه گرفت؛ زمانی که با شخصی همدردی می کنید، درد مشترکی را تجربه نموده و حتی ممکن است احساسی مشابه با طرف مقابلتان را داشته باشید.

در صورتی که در تعریف همدلی، ما به توانایی درکی میرسیم که بدون تجربه شرایط مشابه، قادر به درک مخاطب خود می شویم.

روانشناس همدل به راحتی احساساتی که مراجعینش تجربه و بیان می کنند را تشخیص می دهد، به طوری که بیمار هم بتواند این را احساس کند که مشاور صدایش را شنیده و به آن پاسخ می دهد.

در کنار این مشخصه، یک روانشناس مجرب و خوب باید بتواند ضمن کنترل احساسات خود، راهنمایی درخور و مناسبی را به بیمار ارائه دهد.

بیشتر بخوانید

روانشناس کیست ؟

ارجاع به روانپزشک در صورت لزوم


از آنجایی که در مورد بسیاری از اختلالات روانی همچون افسردگی، وسواس، اضطراب و .. ، لازم است تا در کنار روان درمانی، دارو درمانی نیز انجام گیرد.

بهترین دکتر روانشناس در شرق تهران کسی است که در مواقع لزوم، حتما به بیمار توصیه کند که در کنار روان درمانی، دارو درمانی هم باید جزء اصلی درمان وی باشد؛ چرا که در مورد اختلالات ذکر شده، بهترین درمان، ترکیب روان درمانی و دارو درمانی است.

در این رابطه شما می توانید به بهترین دکتر روانپزشک در شرق تهران مراجعه کنید.

تعاملی ساده و صمیمی با مراجعه کننده


روانشناس با تجربه باید بتواند با در نظر گرفتن پیچیدگی موضوع، ارتباطی موثر و دوستانه برقرار کند.

متخصص روانشناس با درک کامل صحبت های بیمار به او حس امنیت و عاطفی لازم را خواهد داد.

مهارت ارتباطی بالا در کنار ذهنیت باز به روانشناسان کمک می کند تا بدون قضاوت و همچون آینه ای به مشاهده رفتار های بیمار بنشینند و به شیوه ای صحیح و به موقع به وی بازخورد دهند.

یک روانشناس خوب محیط و فضایی مناسب برای مشاوره میسازد.


ایجاد محیطی آرام و مطابق با شرایط بیمار، از دیگر خصایص یک روانشناس خوب می باشد؛ برای نمونه اگر افراد فرد دچار فوبیای محیط های بسیار بزرگ است و یا محیط های بسیار کوچک ممکن است برخی ناخوشایند باشد، روانشناس موظف است این موارد را هم در نظر بگیرد.

در طراحی اتاق مشاور استفاده از رنگ های ملایم در کنار فضایی خلوت و بدون اشیاء پرت کننده حواس، کمک می کند تا از استرس بیماران به میزان قابل توجهی کاسته شده و آنان قادر باشند در کمال آرامش در مورد مشکلاتش صحبت کند.

بیشتر بخوانید

ايا مشاوره كودك و روانشناس كودك ميتواند به فرزندمان كمك كند؟

برترین مرکز مشاوره در شرق تهران و تهرانپارس

moshavere بازدید : 27 پنجشنبه 12 اسفند 1400 : 20:03 نظرات (0)

مشکلات و اختلالات روحی و روانی در تمامی سنین می تواند باعث شود که انسان از زندگی سالم دور شود. به همین دلیل مرکز مشاوره در تهران می تواند برای هر فرد در هر سنی مناسب باشد تا با در میان گذاشتن مشکلات روحی و روانی خود به این مشکلات پایان دهد.

در واقع اختلالات عصبی و بیماری های روحی و جسمی مانند افسردگی یا استرس می تواند به دلیل عدم درمان به موقع ناراحتی های فکری باشد و از این روی مراکز مشاوره در سراسر تهران می توانند به شما کمک کنند تا خدمات مورد نیاز را دریافت کرده و در کوتاه ترین زمان به زندگی عادی خود بازگردید.

مشکلات روحی و روانی در هر سن و سالی می تواند دلایل مختلفی باشد. از دست دادن یک عزیز، استرس امتحانات و یا شکست های عاطفی در زندگی را می توان چند نمونه بارزی دانست که باعث می شود بسیاری از افراد نیازمند استفاده از خدمات مراکز مشاوره در تهران داشته باشند.

مرکز مشاوره شرق تهران میدان امامت


یکی از مهمترین چالش هایی که در مسیر دسترسی به مراکز مشاوره ممکن است برای شما روی دهد را می توان دسترسی فیزیکی بسیار سخت دانست.

البته باید در نظر داشته باشید که شما در مناطق مختلف شهری می توانید به مرکز مشاوره در تهران دسترسی داشته باشید ولی اگر محل زندگی یا کار شما اطراف میدان امامت این شهر می باشد، می توانید نسبت به ثبت نوبت به صورت اینترنتی اقدام کنید.

در واقع این روش سریع ترین راه دسترسی پیش روی شما می باشد و با هزینه ای بسیار مناسب در دسترس شما خواهد بود.

پس در صورتی که قصد دارید از خدمات مرکز مشاوره در شهر تهران و در منطقه میدان امامت استفاده کنید، می توانید از طریق وب سایت اقدام نمایید.

مرکز مشاوره فلکه اول تهرانپارس


در صورتی که شرق تهران زندگی می کنید، قطعا دسترسی به تهرانپارس برای استفاده از خدمات مشاوره می تواند یکی از بهترین گزینه های پیش روی شما باشد و ما در این خصوص باید بگوییم که خدمات مرکز مشاوره در تهران در این مراکز نیز ارائه شده و در دسترس شما خواهد بود.

باید در نظر داشته باشیم که پیش از مراجعه به روانشناس و مشاور حتما باید در خصوص مشکلات پیش آمده از لحاظ روحی اطلاعات لازم را کسب کنیم و بر اساس نوع نیاز به روانشناس مراجعه کنیم.

برای مثال در صورتی که شما استرس های پیش از امتحانات را دارید باید با روانشناس متخصص در این خصوص در ارتباط باشید و مشاوره ازدواج برای زوجین جوانی که قصد تشکیل خانواده یا حل مشکلات خود را دارند می تواند مناسب باشد.

مرکز مشاوره فلکه دوم تهرانپارس


علاوه بر کسانی که قصد دارند از خدمات مرکز مشاوره در شرق تهران و منطقه فلکه اول تهرانپارس استفاده کنند، خدمات مربوط به مرکز مشاوره برای افرادی که سهولت دسترسی به فلکه دوم تهرانپارس را دارند نیز وجود داشته و این افراد می توانند به صورت اینترنتی نسبت به ثبت رزرو نوبت خود اقدام کنند.

تمامی خدمات در این مراکز مشاوره به صورت حرفه ای و توسط کارشناسان مجرب انجام شده و در دسترس شما خواهد بود.

مرکز مشاوره منطقه 4 تهران


تمامی افرادی که در قسمت شرق تهران و منطقه 4 زندگی می کنند، می توانند به سادگی و بدون اتلاف وقت به مرکز مشاوره در تهران دسترسی داشته باشند.

دلایل مراجعه به مراکز مشاوره می تواند بسیار گسترده باشد و بهترین روش دسترسی به مراکز مشاوره را می توان استفاده از روش آنلاین دانست. در این روش شما می توانید بهترین مرکز مشاوره را انتخاب کرده و از خدمات آن استفاده داشته باشید.

پس در صورتی که قصد دارید از خدمات مربوط به مشاوره استفاده کنید، به وب سایت ما وارد شده و بر اساس نزدیک ترین محل مشاوره به منزل، نسبت به ثبت رزرو نوبت اقدام نمایید.

مرکز مشاوره در تهران را اینترنتی انتخاب کنید


برای دسترسی به مرکز مشاوره برای شهر تهران می توانید از روش های مختلفی استفاده کنید ولی روش اینترنتی می تواند یکی از بهترین گزینه های پیش روی شما باشد که با هزینه ای بسیار مناسب در دسترس قرار گرفته است و می توانید از این روش استفاده کنید.

استفاده از روش آنلاین در وقت و هزینه های شما صرفه جویی کرده و همچنین روشی ساده برای دسترسی به نزدیک ترین مراکز مشاوره در شهر تهران می باشد.

یک مشاوره ازدواج خوب چه ویژگی هایی دارد؟

مرکز مشاوره در تهران چطور خدمات رسانی می کند؟


بسته به نوع نیاز شما، مشکلات روحی و عصبی ممکن است از خدمات خاصی در راستای مشاوره نیاز داشته باشید و مرکز مشاوره با درک تمامی این نیازها، خدمات بسیار خوبی را در دسترس شما قرار خواهد داد.

پس باید حتما برای اولین جلسه به روانشناس مراجعه کنید تا بر اساس نوع نیاز، برای ادامه روند درمانی تصمیم گیری شود.

مرکز مشاوره کودکان در شرق تهران تهرانپارس

روش های درمان زود انزالی در مردان چیست؟

moshavere بازدید : 26 جمعه 29 بهمن 1400 : 17:50 نظرات (0)

مضرات روش های درمانی زود انزالی با روش های غیر اصولی

قبل از این که راههای درمانی زود انزالی مردان را بررسی کنیم خوب است به چند نکته توجه کنید.

1.درمان زود انزالی به صورت قطعی نیست.

2.هیچ دستگاه درمان زود انزالی از سوی وزارت بهداشت تایید نشده است.

3.برخی از کرم ها و اسپری ها به علت وجود مواد تسکین دهنده اصلا مناسب نیستند زیرا بعد از مدتی بدن به دارو عادت می کند، میزان رضایت جنسی در هر دو طرف کاهش پیدا میکند، بعد از مدتی تاثیر آن کاهش پیدا می کند.

استفاده از کرم های غیر مجاز موجب آسیب دیدگی  دستگاه تناسلی خانم ها می شود.


روش های درمان زود انزالی چیست؟

سکس تراپیست ها سه روش برای برای درمان زود انزالی معرفی کرده اند که مورد تایید مراجع علمی بین المللی می باشد این سه روش عبارتند از:

·دارو درمانی: بیشتر بیماران چنان چه با تجویز صحیح، دارو مصرف کنند بعد از مدت به طور کامل سلامتی خود را بدست می آورند.

·روان درمانی:  مراجعه به روانپزشک برای رفع مشکلات روحی

·رفتار درمانی : مراجعه به سکس تراپیست و روانشناس

زمانی که فردی دچار بیماری می شود برای وی داروهای مختلفی از یک خانواده دارویی تجویز می شود اما برای درمان دارویی زود انزالی پزشک داروی مورد نظر را از خانواده های دارویی مختلفی انتخاب می کند.

ممکن است یک فرد با یک دارو بهبود پیدا کند و دارو به شخص دیگر جواب نمی دهد. در حال حاضر بیشترین داروهای تجویزی دارای ترکیبات ضد افسردگی هستند و سروتونین بدن را افزایش می دهند.

مطالب مرتبط

کلینیک مشاوره جنسی و زناشویی و سکس تراپی در شریعتی

مرکز سکس تراپی و مشاوره جنسی در تهران

درمان های غیر دارویی به منظور زود انزالی

1.    پیشنوازی: اعمالی نظیر ماساژ، لمس کردن، نوازش و ... به مردان کمک می کند که در طولانی مدت هیجان خود را کنترل کنند و انزال خود را به تاخیر بیندازند.

2.    تمرین ماهیچه لگنی: چندین بار در طول روز این ورزش را تکرار کنید کافی است به مدت چند دقیقه ماهیچه های مثانه ی خود را سفت کنید مانند وقتی که ادرار خود را نگه می دارید.

3.    استفاده از کاندوم: کاندوم مانعی برای تماس و تحریک بیشتر اعصاب آلت تناسلی می باشد.

زود انزالی مردان چیست؟ بخش اول

moshavere بازدید : 18 دوشنبه 25 بهمن 1400 : 23:09 نظرات (0)

زود انزالی مردان یکی از مشکلاتی است که فرد در برقرار رابطه ی جنسی با پارتنرش با آن مواجه می شود و صدمات روحی وجسمی فراوانی را برای هر دو طرف به همراه دارد.

برای حل این مشکل باید به یک سکس تراپیست مراجعه کرد تا تمام جنبه های این بیماری را بررسی کند و درمان مناسبی را به بیمار ارائه دهد.

شاید تعجب کنید اما از منظر علم پزشکی یکی از پایه های استحکام زندگی زوجین کیفیت مطلوب رابطه جنسی می باشد.

زود انزالی مردان چیست؟

انزال در مردان پس از برقرار رابطه ی جنسی و رسیدن به ارگاسم با خروج مایع منی از آلت تناسلی صورت می گیرد.

اما برخی از آقایان هیچ کنترل در انزال خود ندارند و در ابتدای رابطه جنسی یا با کوچکترین تحریک جنسی به ارگاسم می رسند که به آن زود انزالی می گویند. اگر فردی در کمتر از 3 دقیقه به ارگاسم برسد مبتلا به زود انزالی می باشد.

زود انزالی مردان به دو صورت می باشد که عبارتند از:

1.    زود انزالی همیشگی: به این معنا است که زوجین از ابتدا ازدواج با این مشکل مواجه بودند

2.    زود انزالی مقطعی: به این معنا است که شما در گذشته هیچ مشکلی نداشتید و می توانستید مایع منی را کنترل کنید اما در مقطعی از زندگی خود دچار این مشکل شدید.

مطالب مرتبط

کلینیک مشاوره جنسی و زناشویی در شریعتی / سکس تراپیست در شریعتی

سکس تراپیست و زوج درمانگر خوب در سعادت اباد

علائم زود انزالی مردان چیست؟

همه مردان در مقطعی از زندگی دچار زود انزالی می شوند که کاملا طبیعی است زود انزالی مردان فقط زمانی نگران کننده است که این امر به صورت مکرر و در مدت زمان زیادی ادامه دار باشد.

یکی از علائم مهم زود انزالی مردان کوتاه بودن مدت زمان مقاربت می باشد. برای این که با چالش های عاطفی بزرگی در زندگی زناشویی خود مواجه نشوید.

در صورت داشتن برخی از علائم به پزشک مراجعه کنید که عبارتند از:

·        در صورتی که دچار اضطراب، تنش و نگرانی شدید.

·        عدم اطمینان به خود در رابطه با برقراری رابطه جنسی

·        زمانی که با پارتنر خود رابطه ی خوبی نداشته باشید.

·        درصورتی به طور مکرر دچار زود انزالی شوید.

 

زوج درمانگر چگونه می تواند به زوجین کمک کند؟

moshavere بازدید : 30 شنبه 20 آذر 1400 : 23:07 نظرات (0)

زوج درمانگر چگونه می تواند به زوجین کمک کند؟

مشاورین جنسی ابتدا با دیدی کاملا مثبت بدون هیچگونه قضاوت و پیش داوری سخنان هر یک از روجین را مورد بررسی قرار خواهد داد. در طی جلسات مشاوره مشکل اصلی شناسایی شده و در جهت رفع آن اقدامات لازم انجام می گیرد.

هریک از مشاورین جنسی ممکن است روش خاص درمانی متفاوتی را مدنظر قرار دهند. در هر یک از روش های درمانی قطعا هدف اصلی بهبود روابط خواهد بود.

در جلسات مشاوره، زوجین با اشتباهات رفتاری خود آشنا خواهند شد و تغییرات لازم در گفتار و رفتار و یا حتی در صورت لزوم در نحوه برخورد فیزیکی گفته خواهد شد.

بهترین مرکز سکس تراپی و مشاوره جنسی در تهران

بهترین زوج درمانگر کیست؟

زوج درمانگر را می توان با توجه به مهارت، میزان مراجعین، رضایت افراد مراجعه کننده، صبوری و رفتار متقابل مورد ارزیابی قرار داد.

یک زوج درمانگر خوب کسی است که بتواند در مدت زمانی کوتاه مشکل اصلی را تشخیص داده و در جهت رفع آن اقدام نماید. در طی جلسات اولیه مشاوره، بایستی بهبودی احساس شود.

بهتر است! حتما درمانگری را انتخاب نمایید که هر دوی شما عزیزان با او به خوبی بتوانید مشورت نمایید و سخنان خود را بدون هیچگونه ترس، احساس ناخوشایند و یا ناراحتی بیان کنید.

چه زمانی زوج درمانی مورد نیاز است؟

یک زوج درمانگر در مشاوره زناشویی ، در هر زمان می تواند بهترین راهکارها را در خدمت زوجین قرار دهد. بهترین زمان برای مشاوره جنسی و یا زوج درمانی در زمان شرف ازدواج و زمانیست که زوجین از رابطه خود احساس رضایت کافی را ندارند.

کوچکترین احساسات منفی، شک، تردید و یا ترس بهتر است در مراحل اولیه کنترل شود. بسیاری از زوجین پس از مراجعه به یک زوج درمانگر احساس و شناخت بهتری از رابطه جنسی و همسر خود دارند.

در آخرین مرحله و زمانی که ممکن است رابطه باعث جدایی شود نیز، صد درصد زوج درمان می تواند تاثیر قابل توجهی را برای بازگشت رابطه داشته باشد.

لازم به ذکر است! حتما جلسات درمانی را جدی بگیرید، تکمیل جلسات درمانی می تواند بسیار مسمرثمر باشد.

مشاوره جنسی و زناشویی چیست؟

 

گاه افراد با مراجعه اولیه تصور می کنند نتیجه و پاسخ مورد نیاز را دریافت کرده اند؛ اما بهتر است بدانید زوج درمانگر به آرامی تمامی مسائل را در طی چند جلسه بنا به صلاحدید خود به طور دائم رفع خواهد نمود.

زوج درمانی (مشاوره جنسی) چیست؟

moshavere بازدید : 24 جمعه 19 آذر 1400 : 0:54 نظرات (0)

زوج درمانی (مشاوره جنسی) چیست؟

بهترین راه حل، ایده آل ترین زندگی

همواره  زندگی زناشویی بسیاری از افراد با توجه به خاطرات تلخ و شیرین گذشته هر زوج تحت تاثیر قرار می گیرد.

گاه در میان گذاشتن برخی مشکلات در بین زوجین میتواند بسیار دشوار باشد و یا حتی سوبرداشت شود.

در مواردی نیز ممکن است هریک از زوجین ندانند دلیل بی قراری و یا عدم تمایل جنسی و یا تمایلات غیرجنسی چیست.

در این شرایط شخصی مورد اعتماد، با تجربه و امین می تواند به خوبی جهت رابطه را در مسیر درست هدایت نماید.

امروزه مشاوره جنسی و یا زوج درمانی برای این منظور در نظر گرفته می شوند.

با ما همراه باشید!

زوج درمان (مشاوره جنسی) کیست؟

  زوج درمانگر و یا مشاوره جنسی و یا سکس تراپی ، افرادی هستند که با توجه به مطالعات خود در زمینه روابط زوجین و خانواده می توانند در جهت

رفع مسائل مربوط به رابطه جنسی از لحاظ روانی و فیزیکی اقدامات لازم را انجام دهند. 

مرکز سکس تراپی و مشاوره جنسی در تهران

زوج درمانی چیست؟

اصلاح روابط زناشویی چه از لحاظ رفتاری و یا ارتباط جسمی همواره می تواند برای زوجین اقدامی مثبت جهت پایداری و استحکام خانواده باشد.

بسیاری از مسائل در زمان کودکی و یا نوجوانی ممکن است سبب آسیب های روحی و یا جسمی در افراد باشد و در زندگی آینده نمود پیدا کند.

در این شرایط زوج درمانی می تواند با تمرکز بر مشکل پیش آمده قدم به قدم آن را حل نموده و بهترین راهکار را برای تجربه ای لذت بخش از زندگی ارائه دهد.

زوج درمانگر چه مسائلی را می تواند تحت درمان قرار دهد؟

از جمله مسائلی را که یک زوج درمانگر می تواند تحت درمان قرار دهد، عبارتست از:

  • انحرافات جنسی
  • درمان زود انزالی 
  • درمان دیر انزالی
  • عدم تمایل جنسی
  • میل بیش از حد جنسی
  • اعتیاد جنسی
  • اصلاح رفتار زوجین
  • مشاوره آموزشی برای زوجین

مشاوره ازدواج چه کمکی به ما می کند؟

moshavere بازدید : 27 یکشنبه 05 اردیبهشت 1400 : 6:14 نظرات (0)

مشکلات ارتباطی ، رابطه جنسی ، عصبانیت ، حتی در مواردی بیماری می تواند یک ازدواج را دچار چالش کند. برای مدیریت درگیری و استرس ها ، زوجین گاهی اوقات به مشاوره ازدواج یا زوج درمانگر مراجعه می کنند تا برای بهبود روابط به آنها کمک کند.

بحث در مورد مسائل مالی ، درگیری های تکراری در مورد مشکلات و یا در نقطه مقابل آن صحبت نکردن در مورد مشکلات موجود نشان دهنده ی این نکته است که شاید مشاوره ضروری است و زمان مشاوره ازدواج فرا رسیده باشد.

مشاوره ازدواج می تواند به شما کمک کند تا بتوانید رابطه خود را از نو بسازید. یا اگر تصمیم به جدایی گرفته اید در وضعیت بهتری این کار انجام شود.

کلیک کنید

مرکز مشاوره نسل امید؛شخصیت شناسی قبل از ازدواج با بهترین مشاوره ازدواج شمال تهران 

مشاوره ازدواج چه کمکی به ما می کند؟

اولین مزیت مشاوره ازدواج این است که زن و شوهر را برای جلسات درمانی مشترک دور هم جمع می کند.

مشاور یا درمانگر به زوجین کمک می کند تا منازعات و  درگیری هایشان را مشخص کرده و درک کنند و همچنین برای حل آنها تلاش نمایند.

شما و همسرتان هر دو قسمت خوب و بد رابطه خود را تجزیه و تحلیل خواهید کرد.

مشاوره ازدواج می تواند به شما کمک کند تا مهارت های خودتان را برای تحکیم روابط تقویت کنید. این مهارت ها ممکن است شامل برقراری ارتباط آزاد ، حل مشکل با هم و بحث منطقی درباره اختلافات باشد.

صحبت در مورد مشکلات خود با یک مشاور ازدواج ممکن است آسان نباشد و جلسات ممکن است در حالی که شما و همسرتان در مورد اشتباه ها به اتفاق نظر نرسید ، یا ممکن است دعواهایتان را به جلسه مشاوره بیاورید ، در طول جلسات داد و بیداد کنید.گاهی هم بیشتر جلسه با سکوت می گذرد.

همه ی اینها خوب هستند. درمانگر شما می توانید به عنوان واسطه یا داور عمل کنید و به شما کمک کند تا با احساسات و آشفتگی ها کنار بیایید.

ممکن است تنها پس از چند جلسه رابطه خود را بهبود ببخشید. از طرف دیگر ، در نهایت ممکن است دریابید که اختلاف شما واقعاً به سختی قابل حل است.

در چه مواقعی مراجعه به مشاور ازدواج لازم است؟

moshavere بازدید : 25 یکشنبه 05 اردیبهشت 1400 : 6:06 نظرات (0)

در چه مواقعی مراجعه به مشاور ازدواج لازم است؟


برای یافتن پاسخ این سوال باید به پاسخ سوالاتی در ادامه هست توجه داشته باشید ، در صورتی که پاسخ تعداد بیشتری از این سوالات بله باشد ، نشان دهنده ی این نکته است که برای استحکام رابطه باید تلاش بیشتری کرد و مشاوره ازدواج اولین قدم یاری کننده است.

  • آیا در مورد مسائل مالی بحث می کنید؟
  • آیا در ازدواج شما اختلاف طبقاتی وجود دارد؟
  • آیا والدین شما یا والدین همسرتان طلاق گرفته اند؟
  • آیا اختلاف در سطح تحصیلات وجود دارد؟
  • آیا اغلب از یکدیگر انتقاد می کنید؟
  • آیا تمایل به دوری از همدیگر وجود دارد؟
  • آیا احساساتی مانند تحقیر و خشم در رابطه شما وجود دارد؟
  • آیا سو تفاهم ، اعتیاد یا خیانت در رابطه شما وجود دارد؟

چه زوج هایی بیشترین فایده را از مشاوره ازدواج می برند؟


باید گفت که در اکثر روابط با هر نوع از ارتباط ، ملاقات با مشاوره ازدواج و یا گذراندن دوره های زوج درمانی بسیار مثمرثمر می باشد. در زوج هایی با مشکلات جدی مشاوره راهکار ها و مهارت هایی را برای از بین بردن و یا کاهش تنش ها ارائه خواهد داد.

مشاوره در زوج هایی هم که روابط مطلوبی دارند بر استحکام و دوام ارتباط خواهد افزود و دو طرف مهارت های خود را تقویت شده خواهند یافت.

مشاوره نسل امید

نسل امید در زمینه ی مشاوره و درمان اختلالات جنسی، غنی سازی روابط زوجین، بهبود روابط جنسی، مشاوره ی جنسی قبل و بعد از ازدواج و زوج درمانگری(درمان زوجین) در خدمت شماست.
درمان انواع اختلالات اعم از :
زودانزالی
اختلال نعوظ
واژینیسموس
فتیشیسم
اختلال ارگاسم
اعتیاد جنسی
تنوع طلبی در رابطه ی جنسی
وسواس جنسی
سادیسم جنسی
مازوخیسم جنسی
غنی سازی روابط زوجین
مشاوره زوجین قبل از ازدواج
زوج درمانگری(مشاوره پس از ازدواج)
اگر در روابط جنسی و زوجین دچار مشکل هستید ، مشاوره نسل امید با کادری مجرب در حل مشکلات و اختلالات در خدمت شماست.

کلیک کنید

مشاوره با بهترین مرکز مشاوره ازدواج در شمال تهران و شریعتی

بهترین مرکز مشاوره ازدواج در شمال تهران

moshavere بازدید : 33 یکشنبه 05 اردیبهشت 1400 : 5:55 نظرات (0)

آیا شما در یک ازدواج یا رابطه طولانی مدت هستید؟ آیا هنوز هم همان شور و حال اولیه را دنبال  می کنید؟ و یا رابطه تان به یک رابطه هم اتاقی و یا همکار مبدل شده است؟

اگر زمان آخرین احساسات عاشقانه تان را فراموش کرده اید و هنوز سیر رابطه نزولی می باشد، بدون آنکه به این روال عادت و یا سعی در انجام راه حل های گذرا و کوتاه مدت کنید، دست به تصمیمی اساسی بگیرید و مشکل را برای همیشه حل کنید!

بهترین مرکز مشاوره ازدواج در شمال تهران

مرکز نسل امید در زمینه ی مشاوره و درمان اختلالات جنسی، غنی سازی روابط زوجین، بهبود روابط جنسی، مشاوره ی جنسی قبل و بعد از ازدواج و زوج درمانگری(درمان زوجین) در خدمت شماست.

کلیک کنید

بررسی نقش خانواده همسر در ازدواج با بهترین مشاور ازدواج شمال تهران 

روند جلسات مشاوره ازدواج:

در جلسات متعدد مراجعه، فرد یاد خواهد گرفت:

  • گوش فرا دادن به یکدیگر به شیوه ای جدید و بهبود یافته
  • توجه کردن و اولویت قرار دادن همدیگر
  • داشتن احساسات عاشقانه بدون دیوار کشی برای خود و فرد مقابلتان
  • چگونگی پاکسازی کینه ها، دردها، مشکلات گذشته از قلب و ذهنتان و عبور از آنها برای دستیابی به خوشبختی
  •  یادگیری زبان بدن و حالات صورت طرف مقابل برای درک سریع و رفتاری متناسب
  •  کمک کردن به همدیگر برای داشتن احساسات و حالت عاطفی مثبت، متعادل و مداومت آنها
  •  ایجاد احساس امنیت برای هم
  •  داشتن روابط جنسی مناسب، لذت بخش، مداوم و خارج از شهوت گذرا و سرد شدن ها
  • توجه به حریم خصوصی
  • پیدا کردن راه حل برای مشکلات تکراری و …

اگر ما نخواهیم مشکلی را حل کنیم و مشکل به روالی عادی تبدیل شود، مطمئناً از زندگی لذتی نخواهیم برد و بلاشک فرزندانمان نیز به مشکلات ما دچار خواهند شد، زیرا در محیطی خالی ازعشق، مهربانی و درک متقابل بزرگ شده اند و درکی از زندگی شاد و مفید نخواهند داشت.

 

 

بهترین مرکز مشاوره ازدواج در شریعتی تهران

moshavere بازدید : 38 یکشنبه 05 اردیبهشت 1400 : 5:35 نظرات (0)

بهترین مرکز مشاوره ازدواج در شریعتی تهران

بهبودی روابط در هر ازدواجی ممکن است اما با توجه به پارامتر های مختلف ممکن است زمان و تلاش متفاوتی را بطلبد. تعهد داشتن ، تمایل به گذشت و پیشرفت در یک ازدواج اصلی ترین عامل در گرفتن بهترین نتیجه از مشاوره ازدواج می باشد.

در مشاوره فرمول های جادویی برای بهبود رابطه وجود ندارد اما متعهد بودن هر دو طرف به روند درمان و عملکرد صادقانه در کنار کمک های مشاور ازدواج کلید اصلی حفظ رابطه و بهبود سطح کیفیت زندگی مشترک است.

چرا مراجعه به مشاور پیش از ازدواج کمک کننده خواهد بود؟

در بسیاری از موارد خصوصا جوانان با سن کم با معیارهای سطحی و زودگذر قصد انتخاب همسر را دارند یا از تشخیص همگونی های شخصیتی ناتوان هستند.
مشاوره پیش از ازدواج در راستای بررسی و تحلیل ارزش ها،تفکرات، احساسات و ویژگی های رفتاری و… در گام نخست به شناخت عمیق افراد از خود کمک میکند و در گام دوم سبک زندگی ایده آل طرف مقابل ، میزان توافق پذیری و حقوق و انتظارات وی را مشخص می‌سازد.
همچنین برخی از نشانه هاي هشدار دهنده که گاهی افراد به دلیل هیجانات زیاد یا علاقه ایجاد شده، به آنها توجه کافی نمی کنند را موشکافی کرده و گوشزد می نماید.
نادیده گرفتن مشكلات بالقوه، توجیه کردن و منطقی نشان دادن رفتارهای طرف مقابل، انکار مشکلات و مسائل مورد بحث در رابطه و … از جمله آنها هستند.

کلیک کنید

بهترین مرکز مشاوره ازدواج در شریعتی

مرکز مشاوره نسل امید

در اینجا برخی از مشکلاتی وجود دارد که مشاوره ازدواج می تواند به شما و  شریک زندگی کمک کند تا از پس آن برآیید:

  • خیانت
  • طلاق
  • سوء  مصرف مواد
  • شرایط جسمی یا روحی
  • برخوردهای فرهنگی
  • مسائل مالی
  • بیکاری
  • مشکلات ارتباطی
  • مشکلات جنسی
  • درگیری در مورد تربیت کودک
  • ناباروری
  • عصبانیت
  • تغییر نقش ها ، مانند بازنشستگی

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 11
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 17
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 27
  • بازدید ماه : 68
  • بازدید سال : 159
  • بازدید کلی : 688